Alterita

1) VŠEOBECNÉ USTANOVENIA
Kupujúcí urobením záväznej objednávky potvrdzuje, že akceptuje Obchodné podmienky vyhlásené predávajúcim pre dodávku tovaru. Vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú zároveň pre obe strany záväzné.

2) OBJEDNANIE TOVARU A SLUŽIEB
Objednávať si môžete jednoducho pomocou telefónu, e-mailu, faxu alebo písomne na našej adrese. Predmetom zmluvy je iba tovar, alebo služba uvedená v kúpnej zmluve – objednávke. 

Zaväzujeme sa, že svojim odberateľom budeme dodávať len tovar v perfektnom stave a v súlade so špecifikáciami či vlastnosťami obvyklými pre daný druh tovaru vyhovujúci daným normám, predpisom a nariadeniam, ktoré platia na území Slovenskej republiky. Zároveň ak je to pre daný druh tovaru obvyklé tak aj záručnými listami, zoznamom záručných servisných pracovísk.

Podmienkou pre naplnenie platnosti našej elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých požadovaných údajov a náležitostí uvedených v objednávkovom formulári. Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy, kedy samotná kúpna zmluva následne vzniká samotným dodaním tovaru. V jednotlivých, hlavne cenovo náročnejších prípadoch, si predávajúci pre vznik zmluvy vyhradzuje právo pre potvrdenie objednávky najlepšie osobne alebo telefonicky a uhradenie finančnej zálohy kupujúcim.

V prípade, že v priebehu doby, kedy bol tovar objednaný, prišlo k výraznej zmene kurzov zahraničnej meny alebo ku zmene ceny či dodávaných komponentov zo strany dodávateľa, má naša firma právo objednávku po dohode s kupujúcim modifikovať alebo od nej jednostranne s okamžitou platnosťou odstúpiť. Rovnaké oprávnenie si vyhradzujeme aj v prípade, kedy prestaneme dodávať objednaný produkt alebo uvedieme na trh novú verziu produktu poprípade výrazným spôsobom zmeníme cenu produktu.

3) POTVRDENIE OBJEDNÁVKY
Záväzné potvrdenie objednávky a termínu dodania vám zašleme emailom, alebo potvrdíme telefonicky. Následne Vám bude zaslaná faktúra na zaplatenie zálohy. V deň uhradenia tejto zálohy je objednávka považovaná za platnú. Pred dodávkou, respektíve pri dodávke tovaru je odberateľ povinný uhradiť celú dohodnutú sumu za objednaný tovar, alebo službu.
V prípade objednávky v pracovných dňoch Vám zašleme potvrdenie v deň uskutočnenia objednávky.
V prípade zaslania objednávky v dňoch pracovného pokoja a počas štátom uznaných sviatkov si vyhradzujeme právo zaslať potvrdenie objednávky najbližší pracovný deň po uskutočnení Vašej objednávky. O odoslaní tovaru budete taktiež informovaní e-mailom alebo telefonicky. V prípade akýchkoľvek nejasností Vás budeme, samozrejme, kontaktovať.

4) STORNO OBJEDNÁVKY
Kupujúci má právo stornovať objednávku bez udania dôvodu kedykoľvek pred jej záväzným potvrdením. Po záväznom potvrdení objednávky predávajúcim iba v prípade, že predávajúci nesplní podmienky dodania.
V prípade stornovania potvrdenej objednávky je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu nevyhnutné náklady spojené s vrátením tovaru. Výška týchto nákladov môže byť až päťdesiat percent ceny tovaru.

5) ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY

Kupujúci nepodnikateľ / ktorý nemá pridelené IČO / má podľa zákona č.108/2000 zbierky zákonov právo odstúpiť od zmluvy do 7 dní od prevzatia tovaru. Pri odstúpení od zmluvy je potrebné doručiť nám v tejto lehote žiadosť o odstúpenie od zmluvy e-mailom, poštou, telefaxom alebo osobne s číslom daňového dokladu / faktúry / a číslom účtu Vášho bankového účtu. Kupujúci, ktorý odstupuje od kúpnej zmluvy je povinný uhradiť nevyhnutné náklady spojené s vrátením tovaru. Výška týchto nákladov môže byť až päťdesiat percent ceny tovaru. Je potrebné, aby kupujúci dodržal tieto podmienky:
- Obdržaný, resp. prevzatý tovar zasiela kupujúci na vlastné náklady späť na našu adresu uvedenú v sekcii kontakt.
Tovar musí vyhovovať nasledovným podmienkam:
- Tovar musí byť v pôvodnom nepoškodenom obale
- Tovar musí byť nepoškodený
- Tovar nesmie byť použitý
- Tovar musí byť kompletný (vrátane príslušenstva, záručného listu, návodu atď.)
- Tovar je potrebné zaslať spolu s dokladom o kúpe
- Tovar nezasielajte na dobierku.
V prípade zaslania tovaru na dobierku nepríde k jeho prevzatiu. Pri zasielaní tovaru neručíme za prípadnú stratu tovaru na ceste k nám. V prípade osobného doručenia tovaru je potrebné dohodnúť si termín doručenia.
- Pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok pre vrátenie tovaru Vám peniaze za tovar zašleme prevodom na Váš bankový účet najneskôr do 15 pracovných dní po fyzickom obdržaní tovaru.
- V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok nebudeme môcť akceptovať odstúpenie od spotrebiteľskej zmluvy a tovar bude vrátený späť na náklady odosielajúceho.

6) BALNÉ A POŠTOVNÉ
Objednaný tovar Vám dovezieme, alebo zašleme prepravnou službou podľa platného cenníka prepravcu. Je možné dohodnúť aj iný spôsob dopravy a to podľa špecifikácie jednotlivej objednávky.

7) DODACIA LEHOTA
Dodacia lehota Vám bude oznámená pri spísaní objednávky a to podľa druhu a množstva objednávky. V prípade, že niektorý tovar nebude skladom, budeme Vás neodkladne kontaktovať.

8) REKLAMÁCIE A ZÁRUKA
Prípadné reklamácie vybavíme k Vašej spokojnosti individuálnou dohodou s Vami a v súlade s platným právnym poriadkom.
O prípadnej vade tovaru je kupujúci povinný informovať neodkladne našu firmu. O reklamácii nás môžete informovať e-mailom, faxom alebo poštou. Z dôvodu možných rozporov pri uplatňovaní reklamácie nebudú reklamácie telefónom akceptované. Za vady zapríčinené prepravcom nezodpovedáme. Na tovar sa vzťahuje záručná doba v zmysle platných právnych predpisov ( obchodný zákonník, občiansky zákonník,... ).
V prípade, že záruka poskytovaná výrobcom je dlhšia ako zákonná záruka platí dlhšia záručná doba. Posudzovanie vád tovaru je podľa platných právnych predpisov, noriem a ustanovení, ktoré nie sú v rozpore s platným právnym poriadkom v Slovenskej republike.
Záruka sa mimo iné nevzťahuje na vady:
a) vzniknuté bežným opotrebením pri jeho používaní
b) spôsobené nesprávnym použitím výrobku
c) nesprávnym skladovaním
Postup pri reklamácii:
1) informujte nás o reklamácii e-mailom, faxom alebo poštou. Telefonické reklamácie ako je uvedené predtým nemôžme akceptovať.
2) doklad o nadobudnutí reklamovaného tovaru vydaný našou firmou je podmienkou pre uznanie záručnej reklamácie.
V prípade, že uvedený doklad nemáte, bude reklamácia posudzovaná ako pozáručná.
3) v prípade neoprávnenej reklamácie Vám budeme nútený účtovať nevyhnutné náklady vynaložené z riešením neoprávnenej reklamácie. Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie. V prípade dlhších reklamácií Vás budeme po vzájomnej dohode neodkladne informovať o stave reklamácie.

 

9) Súhlas so spracovaním osobných údajov

Prevádzkovateľ:
ALTERITA s.r.o.
1.Mája 24/19
956 17 Solčany
Slovenská Republika

ICO:46 894 853
IČ DPH:SK 202 363 6868

Sa zaväzuje, že použije Vami zadané osobné údaje iba na spracovanie objednávky alebo cenovej ponuky a nebudeme Vás kontaktovať za iným účelom ani Vaše údaje nebudeme poskytovať tretej strane na spracovanie.

Kontaktovaním nás pomocou mailu priamo, alebo pomocou kontaktného formuláru súhlasíte so spracovaním Vaších osobných údajov. Tento súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo zrušiť kontaktovaním nás na emaily: alterita@alterita.sk  Vaše údaje následne vymažeme.