Ak Vám príde poškodený výrobok, je potrebné vyplniť reklamačný formulár a najmä priložiť fotografie, na ktorých je viditeľné poškodenie výrobku. Tieto obrázky pomôžu nášmu oddeleniu kvality identifikovať opakujúce sa problémy a zlepšovať kvalitu predávaných výrobkov. Na všetky výrobky predávané na Alterita.sk sa vzťahuje záručná doba 2 roky odo dňa doručenia tovaru.
Obrázky a reklamáciu môžete poslať aj na na email: alterita@alterita.sk
Do 30 dní po doručení
- Výmena časti výrobku
- Vrátenie časti peňazí
- Vrátenie plnej sumy
- Úplná výmena tovaru
Poznámka pre čiastočne poškodené výrobky:
- Odporúča sa výmena časti výrobku alebo vrátenie časti peňazí.
- V prípade úplnej výmeny tovaru alebo vrátenia plnej sumy sa môže požadovať vrátenie výrobku.
Do 6 mesiacov po doručení
- Úplná výmena výrobku
- Výmena časti výrobku
- Vrátenie časti peňazí
Poznámka pre čiastočne poškodené výrobky:
- Odporúča sa výmena časti výrobku alebo vrátenie časti peňazí.
- V prípade úplnej výmeny tovaru sa môže požadovať vrátenie výrobku.
Do 2 rokov po doručení
- Výmena časti výrobku
- Vrátenie časti peňazí
Rôzne typy poškodenia:
- Poškodenie počas prepravy
- K poškodeniu dôjde po tom, ako zásielka odíde zo skladu a pred tým, ako bude doručená k dverám zákazníka.
- Výrobná chyba
Položka má nežiaduce vlastnosti, ktoré vznikli v továrni alebo v oblasti, kde bola položka vyrobená. - Poveternostné podmienky
Výrobok bol poškodený v dôsledku poveternostných podmienok. V takomto prípade Alterita s.r.o. nezodpovedá za výrobky poškodené v dôsledku poveternostných podmienok. - Manipulácia zákazníka s výrobkom
Výrobok bol poškodený v dôsledku toho, ako s ním zákazník zaobchádzal pri montáži alebo používaní. V takomto prípade Alterita s.r.o. nezodpovedá za výrobky poškodené v dôsledku toho, ako s nimi zákazník manipuloval.
Ako postupovať:
1. krok
Pošlite fotky poškodenia na alterita@alterita.sk
2. krok
Pozrite si dostupné riešenia v tabuľke vyššie. Upozorňujeme, že v prípade menšieho poškodenia sa odporúča výmena časti výrobku alebo vrátenie časti peňazí.
3. krok
Pošlite Vašu žiadosť zákazníckemu servisu Alterita s.r.o. a uveďte:
- Číslo objednávky
- Číslo SKU a množstvo
- Fotku alebo video, na ktorých jasne vidno poškodený výrobok
- Očakávané riešenie: výmena časti výrobku/vrátenie časti peňazí//vrátenie plnej sumy/úplná výmena tovaru
Zákaznícky servis Alterita s.r.o. tieto fotky/videá skontrolujú a potvrdíme, či je očakávané riešenie prijateľné alebo nie.
4. krok
Výmena časti výrobku
– Zákaznícky servis Alterita s.r.o. poskytne zoznam náhradných dielov k poškodenému výrobku. Požiadame Vás o identifikáciu kódu SKU a potrebné množstvo daného dielu.
– Vytvoríme objednávku na náhradný diel, ktorý bude odoslaný priamo na Vašu adresu.
Vrátenie časti peňazí
– Zákaznícky servis Alterita s.r.o. Vás bude informovať o tom, aká čiastka Vám bude vrátená.
– Zákaznícky servis Alterita s.r.o. spracuje žiadosť o vrátenie peňazí. Peniaze budú odoslané späť na Váš účet.
Úplná výmena tovaru alebo vrátenie plnej sumy
– Zákaznícky servis Alterita s.r.o. Vám poskytne pokyny na vrátenie tovaru.
– Zákaznícky servis Alterita s.r.o. počká, kým bude číslo na sledovanie zásielky s vráteným tovarom aktívne, a až potom spracuje výmenu tovaru ALEBO vrátenie peňazí. Ak nie je potrebné tovar vrátiť, výmena tovaru alebo vrátenie peňazí budú spracované ihneď.